مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-11حوادث

کشف 745 کیلو مواد مخدر در کوه چنار


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 745 کیلو مواد مخدر از نوع هرویین و تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان کوه چنار خبر داد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 745 کیلو مواد مخدر از نوع هرویین و تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان "کوه چنار" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار یوسف ملک زاده امروز، 20 آبان بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری کارکنان انتظامی کوه چنار از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی به محور مواصلاتی شیراز-کوه چنار اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی کامیون مذکور را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن کامیون 695 کیلو تریاک و 50 کیلوگرم هرویین کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ملک زاده با اشاره به اینکه اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 745 کیلو مواد مخدر در کوه چنار

کشف 745 کیلو مواد مخدر در کوه چنار