مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-07اجتماعي

احتمال وقوع سیلاب در شرق مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به رفع شرایط اضطراری در غرب مازندران، گفت: احتمال سیلاب این بار در شرق استان محتمل است .

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال رفع شرایط اضطراری در مناطق سیل زده استان مازندران هستیم.

وی با اشاره به اعزام 18 دستگاه ماشین آلات سنگین به شهرستان های نور، نوشهر، چالوس و عباس آباد، افزود: همچنین 7 تیم کارشناسی درحال ارزیابی میزلن خسارت وارده سیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار احتمال وقوع سیلاب این بار در نیمه شرقی استان، تصریح کرد:  باتوجه به هشدار سطح زرد هواشناسی، لازم است مردم به این باور برسند نسبت به بیمه اموال منقول و عیدمنقول خود اقدام کنند؛ چون دولت قادر به جبران تمام خسارت ها نیست.

محمدی بیان کرد: به استناد آمارهای ثبت شده از بارندگی های روز 13 آبان ماه در شهرستان های نوشهر و چالوس، در برخی رودخانه ها شاهد وقوع دِبی با دوره بازگشت بیشتر از 200 سال بودیم که منجر به وقوع سیل و خسارت به برخی زیرساخت های منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اقلیمی و هم دوره بازگشت 200 ساله بارش موجب بالا رفتن حجم سیل در کلارآبرود شد که هم حجم خسارت و هم شرایط متفاوت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب در شرق مازندران

احتمال وقوع سیلاب در شرق مازندران