مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-30دانش

جذب 25 دانشجوی بورسیه صنعتی در دانشگاه شهرکرد


پیگیری هایی برای جذب دانشجویان بورسیه صنعتی در دانشگاه شهرکرد صورت گرفت که برای اولین سال جذب 25 دانشجو انجام و به دانشگاه شهرکرد ملحق شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد گفت: پیگیری هایی برای جذب دانشجویان بورسیه صنعتی در دانشگاه شهرکرد صورت گرفت که برای اولین سال جذب 25 دانشجو انجام و به دانشگاه شهرکرد ملحق شدند.

یاسر پیرعلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص تنوع بخشی به رشته های دانشگاه شهرکرد در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه کارشناسی ارشد، اظهار کرد: امسال با پیگیری های انجام شده با شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعدادی از رشته ها که پیوست اشتغال داشته و بین رشته ای بودند به مجموعه اضافه شدند.

وی افزود: تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان کشور برای جذب دانشجو معلمان صورت گرفت که قرار شد حدود 90 دانشجو مدت دو سال از تحصیل خود را در دانشگاه شهرکرد و مابقی تحصیل را در دانشگاه فرهنگیان ادامه دهند.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: پیگیری هایی برای جذب دانشجویان بورسیه صنعتی انجام شد که برای اولین سال سهمیه جذب 25 دانشجوی بورسیه انجام و به دانشگاه ملحق شدند، بورسیه صنعتی به این معناست که دانشجو در کنار درس، فعالیت های صنعتی و فعالیت های موردنیاز جامعه را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 25 دانشجوی بورسیه صنعتی در دانشگاه شهرکرد

جذب 25 دانشجوی بورسیه صنعتی در دانشگاه شهرکرد