مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-27سياسي

ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه ای کاری بود


ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه ای کاری و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم می باشدکه این اتفاق در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به دیدار دست اندرکاران کنگره 6555 شهید لرستان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این کنگره ملی 6 آبان در حالی در خرم آباد با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی لرستان برگزار می شود که متاسفانه شاهد به شهادت رسیدن بی رحمانه مردم ستمدیده غزه زیر چنگال و بمباران های متعدد رژیم صهیونیستی هستیم، اما آنها هم چنان مقاوم ایستاده اند.

وی ادامه داد: پیام کنگره سرداران و شهیدان لرستان اعلام حمایت و بیعت با جبهه مقاومت و انزجار از پلیدترین و بدترین انسان هایی است که بویی از انسانیت با خود همراه ندارند.

امام جمعه پل دختر گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند عمر این رژیم جعلی رو به پایان است، رفت و آمدهایی که سران کشورهای غربی به اسراییل برای جلوگیری از متلاشی شدن این رژیم است.

وی افزود: بنابر این مشخص است ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه ای کاری و به تعبیر مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم می باشدکه این اتفاق در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه ای کاری بود

ضربه جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ضربه ای کاری بود