مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 00:552023-11-15سياسي

لزوم پرهیز از شیوه های سکولاریسمی در شهرسازی و طراحی های شهری کشور


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر ضرورت پرهیز از شیوه های سکولاریستی در طراحی شهرها در کشور تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر ضرورت پرهیز از شیوه های سکولاریستی در طراحی شهرها در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شامگاه 24 آبان در اولین جلسه قرارگاه مسجد استان سمنان با اشاره به اهمیت مساجد در نهادینه سازی فرهنگ دینی گفت: باید به این که خداوند متعال سنگ بنای مسجد را گذاشته است ایمان بیاوریم تا بتوانیم در امر خدمتگزاری مساجد موفق باشیم.

وی تحقق تمدن اسلامی بدون در نظر گرفتن مسجد را غیرممکن عنوان کرد و افزود: مسجد نماد مدنیت اسلامی است که زمینه ساز توجه انسان به معنویت، آخرت و پروردگار می شود.

حاج علی اکبری با بیان این که مسجد، محور شکل گیری انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بسیاری از کمبودهایی که متوجه مساجد کشور است از غفلت و بی توجهی نشأت می گیرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور طراحی شهرها با محوریت مساجد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید در طراحی شهرها از شیوه های سکولاریستی دست برداریم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که نقش بدنه مردم در پیگیری دغدغه های دینی و اسلامی بی بدیل است، افزود: علاوه بر نقش آفرینی عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از شیوه های سکولاریسمی در شهرسازی و طراحی های شهری کشور

لزوم پرهیز از شیوه های سکولاریسمی در شهرسازی و طراحی های شهری کشور