مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-09اقتصادي

تمدید فراخوان طرح های فناورانه و نوآورانه افزایش ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از سال 1382 تا 1401 یعنی تنها طی دو دهه، - فراخوان طرح های فناورانه و نوآورانه افزایش ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای تا دهم آذرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از سال 1382 تا 1401 یعنی تنها طی دو دهه، بیش از 405 هزار نفر در حوادث جاده ای در کشور کشته شده اند.

راه حل های اصلی این معضل، نوعا بلندمدت و نیازمند سرمایه گذاری قابل توجه هستند که با موانع متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره نیز مواجه اند.

با این حال فضای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور این امکان را فراهم می کند که با طرح راه حل های مبتکرانه و نوآورانه که نسبتا زود بازده و کم هزینه باشند بتوان گام های مهمی در راستای حل این معضل برداشت.

این طرح شامل تهیه و اجرای بسته ای از راهکارهای فناورانه و نوآورانه است که هر یک به نوبه خود اثرگذاری خاص خود را دارند و در کنار هم موجب ایجاد یک جریان برای کاهش تلفات جاده ای در کشور می شوند.

  محورهای اصلی این طرح عبارتند از: طرح هایی که مورد پذیرش مرکز قرار می گیرند بسته به شرایط و نظر مرکز می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فراخوان طرح های فناورانه و نوآورانه افزایش ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای

تمدید فراخوان طرح های فناورانه و نوآورانه افزایش ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای