مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-31اقتصادي

زیرساخت های گمرکی در چهارمحال و بختیاری به شدت ضعیف است


مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صادرات 90 درصد محصولات تولیدی در استان از سایر گمرکات کشور انجام می شود، گفت: زیرساخت های گمرکی ما به شدت ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عبدالهی در جلسه کمیسیون بازرگانی، توسعه صادرات، گمرک و حمل و نقل اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از زمان تاسیس گمرک استان 25 سال می گذرد، گفت: با این وجود زیرساخت های گمرکی در استان به شدت ضعیف است و در این استان اماکن گمرکی و انبار کالای صادراتی وجود ندارد.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 90 درصد محصولات تولیدی در استان از سایر گمرکات کشور انجام می شود، ادامه داد: البته میزان صادرات از گمرک ما نسبت به تعدادی از گمرکات سایر استان ها بالاتر است.

وی با تاکید بر اینکه حجم صادرات از 2 واحد تولیدی سیمان و پتروشیمی از نظر وزنی و ریالی از پنج استان مجاور بالاتر است، افزود: عمده این صادرات از سایر گمرکات انجام شده است.

عبداللهی با اشاره به اینکه برای ایجاد گمرک تخصصی واردات موبایل در چهارمحال و بختیاری مشکلی وجود ندارد، عنوان کرد: باید آمار دقیقی از میزان واردات موبایل در هفت ماهه اخیر ارائه شود تا پس از ارسال مستندات مجوزات لازم اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گمرکی در چهارمحال و بختیاری به شدت ضعیف است

زیرساخت های گمرکی در چهارمحال و بختیاری به شدت ضعیف است