مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-13اقتصادي

فراخوان حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت از تولید دارو های سرطان مثانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر اساس مستندات منتشر شده در ایران بر پایه میانگین تعداد موارد، - فراخوان حمایت از تولید داروی سرطان مثانه به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر اساس مستندات منتشر شده در ایران بر پایه میانگین تعداد موارد، نرخ خام و استاندارد شده با سن به ازای هر 100 هزار نفر ایرانی، سرطان مثانه، هشتمین سرطان شایع گزارش شده است که طبق آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان های یزد، کرمان و آذربایجان غربی بیشترین تعداد مبتلایان را در مردان دارد.

انواع سرطان مثانه بر پایه نوع (کارسینوم سلول های ترنزیشنال یا کارسینوم اوروتلیال/ کارسینوم سلول های سنگفرشی و آدرنوکارسینوما) و مرحله (0 تا 4) درمان های متنوعی دارد.

ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نظر دارد با همکاری صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری از دو حوزه طراحی دارو بر پایه ایمونوتراپی/ ژن درمانی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت از تولید دارو های سرطان مثانه

فراخوان حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت از تولید دارو های سرطان مثانه