مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-16اجتماعي

تجهیز و سازماندهی کنارگذر جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تجهیز و سازماندهی کنارگذر جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تجهیز و سازماندهی کنارگذر جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از مراحل تجهیز پروژه کنارگذر جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز، اظهار کرد: این اتوبان در حال حاضر تنها مسیر وصل نقاط مختلف کشور به شرق و جاده ترانزیتی کشور در مسیر شمال غرب کشور است.

وی افزود: این اتوبان علاوه بر جاده ترانزیتی، مسیر اتصال نقاط مختلف شهر تبریز بوده و انتظار می رود اتمام قطعه شماره شش آزادراه تبریز- ارومیه که موازی این اتوبان قرار دارد اثرات چشمگیری در کاهش ترافیک داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نمایندگان شهرداری تبریز حضور داشتند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و سازماندهی کنارگذر جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز

تجهیز و سازماندهی کنارگذر جنوبی اتوبان شهید کسایی تبریز