مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-31اقتصادي

62 درصد آب کشاورزی از سفره های زیرزمینی تامین می شود


رییس جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: بیش از 62 درصد آب مصرفی کشاورزی وابسته به منابع آب زیرزمینی است که باید تدابیر لازم برای کاهش این عدد اندیشیده شود چراکه در آینده تهدیداتی را به همراه دارد.

- ایسنا/مرکزی رییس جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: بیش از 62 درصد آب مصرفی کشاورزی وابسته به منابع آب زیرزمینی است که باید تدابیر لازم برای کاهش این عدد اندیشیده شود چراکه در آینده تهدیداتی را به همراه دارد.

علی صفری 9 آبان در کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی استان مرکزی با بیان اینکه ماموریت اصلی جهادکشاورزی تامین امنیت غذایی است، تصریح کرد: امنیت غذایی که در حال حاضر در کشور وجود دارد باید حفظ شده و ارتقا یابد، اما باید در نظر داشت که این امنیت غذایی مصون نیست و آسیب هایی در این حوزه وجود دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و باید با تکیه بر فرهنگ پدافند غیرعامل، آسیب های موجود کاهش یابد.

صفری ادامه داد: وزارت جهادکشاورزی در بخش پدافند زیستی، رصد و پایش و شناسایی و تشخیص، هشداردهی و کنترل و مقابله با تهدیدات زیستی و توسعه زیرساخت ها و ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای این موارد، وظایفی را بر عهده دارد.

رییس جهادکشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی علیرغم صنعتی بودن، استانی کشاورزی نیز هست اما این ظرفیت استان زیرسایه صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد آب کشاورزی از سفره های زیرزمینی تامین می شود

62 درصد آب کشاورزی از سفره های زیرزمینی تامین می شود