مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:552023-10-25سياسي

مدیرعامل آب پاسخگوی انتظار 11 ساله مردم بهمیی در خطبه های نماز جمعه


مدیرعامل آب منطقه ای پاسخگوی انتظار 11 ساله مردم بهمیی در خطبه های نماز جمعه است.

- امیرحسین دهبان نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی اظهار کرد: نهاد امامت جمعه شهرستان بهمیی همواره به عنوان محلی برای تظلم خواهی مردم این منطقه سعی در پیگیری صحیح مطالبات و احقاق حقوق مردم داشته است که از زمان حضور حجت الاسلام و المسلمین صلواتی امام جمعه شهرستان پیگیری های میدانی برای حصول نتایج امید بخش روند فزاینده و پر شتابی را در پیش گرفته است.

وی گفت: همانطور که از ابتدا تاکید امام جمعه نیز بر این بود تریبون نماز جمعه صرفا تریبون گزارش دهی مسئولین  نیست بلکه تریبونی برای پاسخگویی مسئولین نسبت به مطالبات است.

دهبان نژاد گفت: پر واضح است خدمات بی شماری که  به برکت انقلاب اسلامی به مردم فهیم، شهید پرور، غیور و قدرشناس شهرستان بهمیی ارائه می شود علی رغم تمام تلاش های باطل دشمن در جهت ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی غیر قابل چشم پوشی و قابل توجه است.

وی افزود: در این میان علی رغم همه خدمات ارزنده همچنان برخی مطالبات اساسی، حیاتی و فوریت دار شهرستان به قوت خود باقی و بر زمین مانده که بعضاً در اثر کم کاری مدیران یا بی توجهی مسئولین استانی و کشوری یا موانعی که در دولت های مختلف سد راه بوده است موجب نگرانی های گسترده مردم این شهرستان شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آب پاسخگوی انتظار 11 ساله مردم بهمیی در خطبه های نماز جمعه

مدیرعامل آب پاسخگوی انتظار 11 ساله مردم بهمیی در خطبه های نماز جمعه