مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-20سياسي

شغل پرستاری عبادت است


دبیر هیأت مدیره نظام پرستاری شهرستان اسلام آبادغرب گفت: پرستاری را دوست داشتم، چون می خواستم در جامعه مثمرثمر باشم و برای مردم خدمت کنم؛ ثانیه به ثانیه این شغل را عبادت می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرستاران شغلی سخت و طاقت فرسا دارند و این قشر صبورترین و زحمتکش ترین قشرهای جامعه هستند.

شب ها با کشیک در بخش ها بر سر بالین بیماران حاضر می شوند و تا صبح بر بالین بیماران از کودک تا جوان و پیر به مراقبت می پردازند تا به موقع دارو و غذای بیماران را بدهند و توقعی هم ندارند که اجر آن چنانی برای این همه زحمت و از خودگذشتگی شان به آن ها بدهند.

روز پرستار را بهانه ای کردم تا با شاخه ای گل خدمت یکی از پرستاران شهرم(اسلام آبادغرب) برسم و چند دقیقه ای با وی هم صحبت شوم.

صدف عزیزی کارشناس پرستاری با 17 سال سابقه، دبیر هیأت مدیره نظام پرستاری شهرستان اسلام آبادغرب، از وی خواستم در ابتدا تعریفی از پرستاری و شغل پرستاری داشته باشد که به جوابی کوتاه بسنده کرد و گفت: پرستاری یعنی ایثار، از خودگذشتگی، شغل پرستاری در واقع سخت ترین شغل است.

از انگیزه خود برای انتخاب شغل پرستاری می گوید: پرستاری را از همان ابتدا دوست داشتم، چون می خواستم در جامعه مثمر ثمر باشم، با مردم باشم و برای مردم خدمت کنم؛ ثانیه به ثانیه این شغل را عبادت می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل پرستاری عبادت است

شغل پرستاری عبادت است