مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 23:302023-10-31اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: گزارشی از کلاس بدون معلم در کشور نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه صف اول شبکه خبر، با بیان اینکه الان گزارشی از کلاس بدون معلم در کل کشور نداریم، - رضامراد صحرایی با بیان اینکه برنامه ریزی کردیم تا دانش آموزان در طول سال حداقل یک اردو و اگر امکانش بود به دو اردو اعزام شوند، گفت: پویش های مختلف برای دانش آموزان برنامه ریزی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه صف اول شبکه خبر، با بیان اینکه الان گزارشی از کلاس بدون معلم در کل کشور نداریم، اظهار کرد: سند تحول آموزش و پرورش وقتی رونمایی شد بنا بر این بود که تمام نیاز آموزش و پرورش از خروجی دانشگاه فرهنگیان تأمین شود.

وی ادامه داد: در سال اول تأسیس دانشگاه فرهنگیان تقریباً 22 هزار دانشجو گرفته شد و مقرر شده بود که این میزان حتی تا 35 هزار نفر هم افزایش یابد و با خروجی آموزش و پرورش تراز شود؛ از سوی دیگر ماده 28 دانشگاه فرهنگیان هم می گوید که هر کجا این دانشگاه نتواند به تأمین نیرو بپردازد، می تواند استخدام کند، اما این اتفاق نیفتاد.

  صحرایی اضافه کرد: آنچه باعث تأسف است، این بوده که دانشگاه فرهنگیان وقتی 4 یا 5 ساله شد، ورودی اش زیر 4 هزار نفر شد و نگرانی آنقدر زیاد شد که رهبر معظم انقلاب به دانشگاه فرهنگیان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: گزارشی از کلاس بدون معلم در کشور نداریم

وزیر آموزش و پرورش: گزارشی از کلاس بدون معلم در کشور نداریم