مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-13ورزشي

ذوب آهن کرمانی ها را هم دست خالی برگرداند


تیم بسکتبال ذوب آهن در سومین دیدار خانگی اش مهمان کرمانی خود را شکست داد و پس از مس رفسنجان اینبار مس کرمان را نیز شکست داد.

- ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال ذوب آهن در سومین دیدار خانگی اش مهمان کرمانی خود را شکست داد و پس از مس رفسنجان اینبار مس کرمان را نیز شکست داد.

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان امروز ( دوشنبه-22 آبان ماه) در خانه میزبان مس کرمان بود که توانست با یک کامبک خوب دو رقمی و حساب 71 بر 64 سومین پیروزی خانگی را با هوادارانش را جشن گرفت.

گاندوها در این دیدار با ترکیب مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، سیامک ترابی خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پور کاوه، کیارش شبانیان، جونز جمیل، دوایت بایکس و هدایت مهران حاتمی حاضر شدند اما در کوارتر نخست نمایش چشمگیری نداشته و با اختلاف 5 امتیازی به استقبال کوارتر دوم رفتند.

در ادامه گاندوها تلاش کردند که مهمان کرمانی را تعقیب کنند، اما باز هم با حساب 36 بر 25 به رختکن رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از نیمه شاگردان حاتمی آن روی سکه را به مهمان نشان دادند و توانستند کار را به تساوی بکشانند تا در چهارمین و آخرین کوارتر با پرتاب های دقیق 3 امتیازی و فاصله نه چندان زیاد 71 بر 64 پیروز این دیدار پرهیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن کرمانی ها را هم دست خالی برگرداند

ذوب آهن کرمانی ها را هم دست خالی برگرداند