مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-09بين الملل

رباتی در کره جنوبی یک کارگر را کشت/ کارگر را با جعبه اشتباه گرفته بود


به نوشته رسانه های کره جنوبی، رباتی صنعتی که مسئولیت جابه جایی جعبه ها را در یک مرکز توزیع فراورده های کشاورزی برعهده داشته، یک کارگر را به قتل رسانده است! - به نوشته رسانه های کره جنوبی، رباتی صنعتی که مسئولیت جابه جایی جعبه ها را در یک مرکز توزیع فراورده های کشاورزی برعهده داشته، یک کارگر را به قتل رسانده است! رسانه های کره جنوبی از کشته شدن یک کارگر به دست یک ربات صنعتی در مرکز توزیع محصولات کشاورزی در جنوب این کشور خبر داده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از راشاتودی، به نوشته رسانه های کره جنوبی، یک ربات صنعتی که مسئولیت جابه جایی جعبه ها را در یک مرکز توزیع فراورده های کشاورزی برعهده داشته، یکی از کارگران این مجموعه را به قتل رسانده است!   این حادثه اواخر روز سه شنبه در یک مجتمع صنعتی واقع در استان گیونگ سانگ جنوبی رخ داده است.

گفته می شود این کارگر که حدود 50 سال داشته و کارمند یک شرکت رباتیک در کره جنوبی بوده، مسئول رسیدگی و تعمیر ربات های فعال در کارخانه مذکور بوده و در زمان وقوع حادثه، در حال بررسی سنسورهای یکی از ربات ها بوده است.

  براساس گزارش ها، این ربات، فرد مذکور را با یک جعبه فلفل دلمه ای اشتباه گرفته و او را بلند کرده و به شدت روی تسمه نقاله می کوبد!   این فرد به رغم انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباتی در کره جنوبی یک کارگر را کشت/ کارگر را با جعبه اشتباه گرفته بود

رباتی در کره جنوبی یک کارگر را کشت/ کارگر را با جعبه اشتباه گرفته بود