مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-18سياسي

ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و گردشگر پذیر لرستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در مناطق پرتردد و گردشگرپذیر استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در مناطق پرتردد و گردشگرپذیر استان خبر داد.

حجت اله عباسیان امروز، 27 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه کمیته سامان دهی سرویس های بهداشتی استان که با حضور مدیران شهرستانی این اداره کل برگزار شد در خصوص ایجاد مجموعه های خدمات رفاهی و سرویس های بهداشتی در مناطق گردشگرپذیر تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: از جمله زیرساخت های مهم و مورد نیاز گردشگران، مجموعه های رفاهی و بهداشتی است که در آینده نزدیک تعدادی از آنها شامل نمازخانه، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و سرویس بهداشتی توسط یک شرکت خصوصی و با همکاری دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در نقاط پر تردد و گردشگرپذیر احداث خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت، سامان دهی سرویس های بهداشتی از اولویت برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است که در این راستا تجهیز، نظافت، سامان دهی و نصب تابلوهای سرویس های بهداشتی در مناطق گردشگرپذیر و محورهای مواصلاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و گردشگر پذیر لرستان

ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و گردشگر پذیر لرستان