مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-07سياسي

استاندارتهران پای صحبت های مردم کهریزک نشست


استاندار تهران با حضور در بخش کهریزک شهرستان ری پای صحبت های مردم این منطقه نشست و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علیرضا فخاری استاندار تهران امروز سه شنبه با حضور در شهرداری های کهریزک و باقرشهر در شهرستان ری با شهروندان، تولید کنندگان و صنعتگران بخش کهریزک دیدار و گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

استاندار تهران طی دو نوبت، قبل از ظهر با مردم کهریزک و بعدازظهر با مردم باقرشهر دیدار کرد و شهروندان این منطقه از شهرستان ری مشکلات و درخواست های خود را بی واسطه با مدیران ارشد دولت مردمی در استان تهران در میان گذاشتند.

باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری، مدیران کل ادارات استانی و رؤسای ادارات شهرستان ری در این دیدار استاندار تهران را همراهی کردند.

  مشکلات زیست محیطی آرادکوه، مهمترین مشکل کهریزک مشکلات ناشی از همجواری با آرامستان بهشت زهرا(س) و مجتمع پردازش و دفع زباله آرادکوه، ساخت وسازهای غیرمجاز، قاچاق سوخت و فعالیت غیرمجاز واحدهای میعانات، مشکلات شخصی، نابودی زمین های کشاورزی و افزایش روزانه کارگاه های غیرمجاز تفکیک زباله و پلاستیک، کمبود فضای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارتهران پای صحبت های مردم کهریزک نشست

استاندارتهران پای صحبت های مردم کهریزک نشست