مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-07بين الملل

نامه کدخدایی به 16 گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره غزه


عباسعلی کدخدایی رییس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران نامه ای خطاب به شانزده گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره جنایات رخ داده در غزه نوشت.

- عباسعلی کدخدایی رییس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران نامه ای خطاب به شانزده گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره جنایات رخ داده در غزه نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد رسانه انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران، متن این نامه به شرح زیر است: صحنه درگیری اشغالگران رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در غزه که نشانگر ماهیت آپارتاید این رژیم است، مملو از جنایت های غیرقابل باور و نگران کننده ای است که به کشته شدن بیش از 10000 غیرنظامی که خیل کثیری از آن کودکان بی دفاع بوده اند، منجر شده است.

در این بین با وجود آنکه غیرنظامیان، زنان و کودکان بر اساس تمامی مقررات حقوق بین الملل عرفی و قراردادی، دارای بیشترین میزان حمایت بین المللی در درگیری های مسلحانه هستند؛ اما رژیم اشغالگر با هدایت عمدی حملات خود علیه آنان جنایتی را رقم زد که نمی توان به هیچ وجه از آن چشم پوشید.

تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی در استفاده از سلاح های ممنوعه و نامتعارف علیه غیرنظامیان، انتقال اجباری جمعیت و بی خانمانی فلسطینیان، پاکسازی قومی آنان، محاصره غیرنظامیان، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه کدخدایی به 16 گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره غزه

نامه کدخدایی به 16 گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره غزه