مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-23سياسي

مردم ایران، انقلاب اسلامی را بدون آزادی فلسطین ناقص می دانند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست رونمایی از ترجمه عربی کتاب «قضیه فلسطین» در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب لبنان و به همت انجمن مطالعه فصیله با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به .

- در نشست رونمایی از ترجمه عربی کتاب قضیه فلسطین مطرح شد؛ مردم ایران، انقلاب اسلامی را بدون آزادی فلسطین ناقص می دانند عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بیان کرد: مردم ایران، انقلاب اسلامی خود را بدون آزادی فلسطین ناقص می دانند و آزادی فلسطین و قدس را به عنوان یکی از اهداف انقلاب خود در نظر گرفته اند و به حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین می پردازند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست رونمایی از ترجمه عربی کتاب قضیه فلسطین در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب لبنان و به همت انجمن مطالعه فصیله با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید کمیل باقرزاده؛ رایزن فرهنگی ایران در بیروت، احسان عطایا؛ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده انجمن مطالعه فصیله حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران، انقلاب اسلامی را بدون آزادی فلسطین ناقص می دانند

مردم ایران، انقلاب اسلامی را بدون آزادی فلسطین ناقص می دانند