مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-18دانش

جهاد دانشگاهی همواره عامل تحول های بزرگ در کشور بوده است


اولین جلسه شورای کانون های دانشجویی با حضور جمال رحیمیان، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و سرپرست فرهنگی سازمان و شماری از دانشجویان در مرکز فرهنگی این سازمان(دکتر سعید کاظمی آشتیانی) برگزار شد.

- در جلسه شورای کانون های دانشجویی در مرکز فرهنگی جهاد تهران مطرح شد جهاد دانشگاهی همواره عامل تحول های بزرگ در کشور بوده است اولین جلسه شورای کانون های دانشجویی با حضور جمال رحیمیان، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و سرپرست فرهنگی سازمان و شماری از دانشجویان در مرکز فرهنگی این سازمان(دکتر سعید کاظمی آشتیانی) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال رحیمیان، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اشاره به دانشجو بنیان بودن نهاد جهاد دانشگاهی، دستاوردهای مهم و بنیادین این نهاد در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را نتیجه تلاش های جهادی دانشجویان و گروه های دانشجویی برشمرد و افزود: این نهاد با دغدغه مندی و تلاش جهادی تحول های بزرگی را آغاز کرده است و همواره در صدد رفع مشکلات و نیازهای اساسی کشور بوده است.

وی، تأسیس و راه اندازی پژوهشگاه رویان و درمان مشکلات ناباروری شامل بزرگ ترین بانک سلول های خون بندناف منطقه، مرکز کشت بافت و تولید انواع ارقام اصلاح نژاد گیاهان، کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی سی باس برای پرورش در قفس را نمونه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی همواره عامل تحول های بزرگ در کشور بوده است

جهاد دانشگاهی همواره عامل تحول های بزرگ در کشور بوده است