مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-16اقتصادي

شتابدهی به حرکت شیلاتی شهرستان جاسک به سوی اقتصاد دریا پایه


مدیرکل شیلات هرمزگان با حضور معاونین خود با فرماندار شهرستان جاسک در اداره کل شیلات استان دیدار و بر توسعه فعالیت های شیلاتی به عنوان یکی از محورهای اصلی اشتغال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز با بیان اینکه شهرستان جاسک با نزدیک به 900 شناور صیادی و بیش از  پنچ هزار نفر صیاد نقش اساسی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد تصریح کرد: این شهرستان با صیدی بالغ بر پنج هزار و 500 تن در سال سهم قابل توجه ای از صید و صیادی استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: این شهرستان همچنین سه بندر صیادی، 5 موج شکن مردمی را به خود اختصاص داده است.

بارانی وجود ظرفیت های آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو و همچنین برخورداری از بالغ بر 10 واحد صنعتی شیلاتی را از دیگر توانمندی های این شهرستان در حوزه شیلات خواند.

مدیرکل شیلات هرمزگان رفع موانع و تسهیل در تولید، افزایش تولید، تلاش در ارتقای حمایت از بهره برداران، ارتقای خدمات دهی به مردم به ویژه جامعه شیلاتی،  حرکت به سمت اقتصاد دریا پایه و .

را از اهم محورهای این دیدار خواند.

در ادامه فرماندار شهرستان جاسک با اشاره به اقدامات خوب شیلاتی صورت گرفته در این شهرستان ساماندهی شناورهای صیادی، آغاز احداث و استقرار سازه های زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابدهی به حرکت شیلاتی شهرستان جاسک به سوی اقتصاد دریا پایه

شتابدهی به حرکت شیلاتی شهرستان جاسک به سوی اقتصاد دریا پایه