مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-05سياسي

بررسی علمی شجره نامه امامزادگان توسط سازمان اوقاف


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امامزادگان عالمان دین بودند، گفت: در سازمان اوقاف یک کار علمی جدی در خصوص شجرنامه امامزادگان در حال انجام هستیم که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام غلامرضا عادل در مراسم گرامیداشت روز ملی مازندران که در آستان مقدس امامزاده سلطان محمد کیا (ع) روستای صالحان کجور برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان اهل بیت(ع) به مردم مازندران پناه برده بودند و مردم این دیار هم با روی باز از خاندان اهل بیت استقبال کردند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران از گذشته تاکنون ارادت و عشق خود را به اسلام و خاندان اهل بیت به اثبات رساندند، افزود: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس با لشگر ویژه 25 کربلا در صحنه های نبرد حق علیه باطل خوش درخشیدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با مظلومیت مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم غزه سالهاست صبر و استقامت کردند و در قرآن کریم هم آمده که پیروزی با صابرین است.

عادل با بیان اینکه اسراییل متحمل شکست ترمیم ناپذیر شده و حیثیت جهانی خود را ازدست داده است، ادامه داد: برخی کشورها داشتند با رژیم غاصب صهیونیستی عادی سازی روابط انجام می دادند اما گروه مقاومت حماس تمام نقشه های آنان را نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علمی شجره نامه امامزادگان توسط سازمان اوقاف

بررسی علمی شجره نامه امامزادگان توسط سازمان اوقاف