مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-06حوادث

توسعه پایگاه های امدادی هلال احمر زنجان بر اساس آمایش سرزمینی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان، بر اساس آمایش سرزمینی به منظور ارتقای سرعت پاسخگویی و امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث و سوانح انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ظهر امروز در دوره بازآموزی استانی مربیان کمک های اولیه کد 3 با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران در صحنه های حوادث اقدام به احیا می کنند، اظهار کرد: مربیان هلال احمر استان نسبت به آموزش این فن و روش های سریع و کلید واژه های اصلی احیای مصدومان اهتمام جدی داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه بازآموزی ها یک اقدام توان افزایی به شمار می رود، بنابراین مربیان باید همیشه آماده و اطلاعات آنها به روز باشد، افزود: نیاز است مربیان همواره آموزش و تکرار آموخته ها را برای امدادگران و نجاتگران اعمال کنند.

وی با بیان اینکه رسالت جمعیت هلال احمر را قانون مشخص کرده است، ادامه داد: باید همه آحاد جامعه را با برنامه ریزی آموزش دهیم و به برنامه اضطراری و عملیاتی همه ارگان ها وارد شویم.

هاشمی با تاکید بر اینکه آموزش تخصصی جزو وظایف هلال احمر محسوب می شود،  خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر به صورت شبانه روزی پاسخگوی حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایگاه های امدادی هلال احمر زنجان بر اساس آمایش سرزمینی

توسعه پایگاه های امدادی هلال احمر زنجان بر اساس آمایش سرزمینی