مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-28بين الملل

اسراییل یا حماس؛ دست برتر با کیست؟!


کشتار مردم غزه اگرچه تلخ و سهمگین، اما برای اسراییل دستاورد محسوب نمیشود؛ اسراییل زمانی پیروز است که بتواند حماس را از بین ببرد یا حداقل آن را تضعیف کند؛ - کشتار مردم غزه اگرچه تلخ و سهمگین، اما برای اسراییل دستاورد محسوب نمیشود؛ اسراییل زمانی پیروز است که بتواند حماس را از بین ببرد یا حداقل آن را تضعیف کند؛ چیزی که مرور زمان خلافش را ثابت کرده است.

غزه ای ها، از نظامیانشان گرفته تا مردم، خود این راه سخت را انتخاب کرده اند و علیرغم از دست دادن عزیزانشان حتی یک لحظه پشت مقاومت را خالی نکرده اند؛ این بدان معنی است که به نزدیک بودن پیروزی و رهایی از یک آپارتاید 75 ساله امیدوارند؛ آنها شهادت را شکست نمیدانند و همین روحیه سبب بیداری ملت های آزاده جهان هم شده است؛ این بیداری عرصه را به شدت بر اسراییل تنگ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم انصاری، تحلیلگر سیاسی در مطلبی در ایتا نوشت: همانطور که قبلا نوشتم صبر حماس دال بر ناتوانی اش نیست و هرچه جلوتر میرویم از شگفتانه های بیشتری رونمایی خواهد کرد؛ آنها برای یک نبرد فرسایشیِ طولانی مدت آماده شده اند و اهداف خود را هوشمندانه انتخاب میکنند.

اصابت موفق موشک به ایلات، تلاویو و حیفا، یعنی کل فلسطین حالا در تیررس است! امروز موشک های غزه بدون آنکه توسط گنبد آهنین رهگیری شوند در تلاوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل یا حماس؛ دست برتر با کیست؟!

اسراییل یا حماس؛ دست برتر با کیست؟!