مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-20سياسي

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه هدف پارک علم و فناوری اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: برای رفع نیاز های فناورانه باید رویداد های زیادی انجام بگیرد که ما در این جهت از تاریخ 6 الی 9 آذر ماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان را در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف عباسپور ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع نیازهای فناورانه باید رویدادهای زیادی انجام بگیرد که در این جهت از تاریخ 6 الی 9 آذر ماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان اردبیل در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار می شود و این نمایشگاه آغاز خوبی برای توسعه سیاست های فناوری در استان صورت است.

وی افزود: بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی می گذرد و در این مدت خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته است به موفقیت های بسیار چشم گیری در حوزه علم و فناوری دست پیدا کند.

بخش عمده ای از موفقیت هایی که صورت گرفته مرهون جان نثاری ها و جانبازی های رزمندگانی است که در طول 8 سال دفاع مقدس انجام داده اند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل ادامه داد: روحیه خود باوری در جوانان نسل امروز ما ایجاد شده است، به گونه ای که در بسیاری از حوزه ها در قله های رفیع علم و فناوری قرار داریم و این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه هدف پارک علم و فناوری اردبیل

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه هدف پارک علم و فناوری اردبیل