مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-11اقتصادي

مشکلات احصاء شده شهرک حصار گلی از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون رفع شد


فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: بیشتر محصولات کشاورزی شهرک حصار گلی ورامین صادراتی است و به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه صادر می شود و توسعه این شهرک می تواند در ارز آوری برای کشور موثر باشد.

- ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: بیشتر محصولات کشاورزی شهرک حصار گلی ورامین صادراتی است و به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه صادر می شود و توسعه این شهرک می تواند در ارز آوری برای کشور موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین شکرگذاری تولید صبح شنبه 20 آبان ماه با حضور مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین ، حسن فیروزی معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ورامین ، مصطفی مرادی بخشدار جوادآباد و جمعی از روسای ادارات مرتبط و تولیدکنندگان در یکی از گلخانه های شهرک حصار گلی بخش جوادآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین در این مراسم اظهار کرد: تولید یکی از اولویت های فرمانداری ویژه ورامین است که در این زمینه اقدامات و فعالیت های موثری انجام شده و برای آینده نیز اقداماتی ترسیم شده است.

وی افزود: تا پیش از استقرار دولت سیزدهم در فرمانداری ویژه ورامین ، مشکلات و معضلات شهرک گلخانه ای حصار گلی ورامین روی هم انباشته و موضوعات اساسی آن روی زمین مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات احصاء شده شهرک حصار گلی از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون رفع شد

مشکلات احصاء شده شهرک حصار گلی از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون رفع شد