مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24اقتصادي

کمک نقدی 263 میلیارد ریالی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف بشردوستانه خود در امدادرسانی به آسیب دیدگان از زلزله ولایت هرات در افغانستان و نیز کمک به آوارگان جنگی به ویژه زنان و کودکان بی گناه غزه، - رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به زلزله زدگان افغانستان و مردم فلسطین از طریق شماره حساب های رسمی جمعیت هلال احمر تا پایان مهرماه از مرز 263 میلیارد ریال عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف بشردوستانه خود در امدادرسانی به آسیب دیدگان از زلزله ولایت هرات در افغانستان و نیز کمک به آوارگان جنگی به ویژه زنان و کودکان بی گناه غزه، از 17 مهرماه اقدام به اعلام دو پویش بشردوستی و آفتاب مهربانی کرده است.

سلیمی افزود: این دو پویش با هدف جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی اجرا شده است.

وی با اعلام مجدد پایان پویش آفتاب مهربانی و ادامه پویش بشردوستی با هدف کمک به مردم غزه، ادامه داد: از ابتدای فراخوان رسمی پویش ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک نقدی 263 میلیارد ریالی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین

کمک نقدی 263 میلیارد ریالی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین