مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:362023-11-08سياسي

انتقاد یک نماینده از تصمیم به اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، گفت: بودجه این صندوق از کسورات بازنشستگان تامین می شود بنابراین به هیچ عنوان مشمول قانون ساختار نظام جامعه رفاه و تامین اجتماعی نمی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس درباره اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی  صنعت نفت، گفت: اخیراً شنیده شده دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی قصد دارد نسبت به اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی  صنعت نفت اقدام کند.

وی تاکید کرد: به ظاهر این آقای مسؤول دبیر خانه اطلاع ندارد که اساسنامه این صندوق چند سال پیش به تصویب هیئت وزیران رسید و ساز و کار اصلاح آن هم همان جا پیش بینی شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، ادامه داد: این صندوق از هیچ بودجه دولتی و نظام رایانه ای استفاده نمی کند و بودجه آن صرفاً بر اساس کسورات بازنشستگی خود اعضا تأمین می شود.

بنابراین به هیچ عنوان مشمول قانون ساختار نظام جامعه رفاه و تامین اجتماعی نمی شود.

نخعی با اشاره به صحبت های مسئول دبیرخانه صندوق بازنشستگی در مورد اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، متذکر شد: من واقعاً تعجب می کنم که چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده از تصمیم به اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت

انتقاد یک نماینده از تصمیم به اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت