مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-18اقتصادي

اصلاح 10 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان شرقی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به شناسایی 20 نقطه حادثه خیر در استان گفت: با صرف 600 میلیارد ریال از اعتبارات ملی 10 نقطه حادثه خیز جاده های استان اصلاح شد.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد اصلاح 10 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به شناسایی 20 نقطه حادثه خیر در استان گفت: با صرف 600 میلیارد ریال از اعتبارات ملی 10 نقطه حادثه خیز جاده های استان اصلاح شد.

غلامرضا رسول زاده افزود: برای رفع 10 نقطه حادثه خیز استان نیز نیاز به 700 میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی و آب و هوایی، تا پایان فصل کاری سال آینده این نقاط نیز اصلاح می شود.

وی با بیان اینکه این نقاط در راه های مختلف استان قرار دارد اظهار کرد: این نقاط با همکاری پلیس راه استان شناسایی شده و پس از اعلام به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در اولویت برنامه های این اداره کل قرار گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت خط کشی راه ها برای ایجاد ایمنی تردد برای رانندگان، گفت: در این میان در سال جاری چهار هزار و 500 کیلوکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 10 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان شرقی

اصلاح 10 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان شرقی