مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:502023-10-28سياسي

پورمحمدی: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند


نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند، باید دقت لازم برای بیان عقیده در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی فارس، مصطفی پورمحمدی رییس شورای وحدت اصولگرایان در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تحولات غزه و بمباران وحشیانه صهیونیست ها، گفت: هر کجا آتش افروزی در دنیا وجود دارد، صهیونیست ها در آن نقش کلیدی دارند و ویژگی مهم آن ها، دشمنی با مؤمنان است.

وی افزود: چون پیمان شکن  و قصی القلب هستند مورد لعنت و نفرین قران قرار گرفته اند، البته بدتر از یهودیان، امروز آمریکایی ها، انگلیسی ها و جریان فراماسونری است، آن ها جنایتکاراتی هستد که تاریخ شان مملو از جنایت و خباثت است.

رییس شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: آن ها ملت های خود را به زنجیر و بردگی کشیدند و با شعار دروغین حقوق بشر به دنبال اهداف مورد نظر خود هستند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: جلوه مثبت این حوادث، روشن شدن چهره خبیث این رژیم و حامیان آن است و تاریخ برای این بصیرت قربانی می خواهد تا دنیا بفهمد که فلسطینی ها گرفتار چه رژیم منحوسی هستند.

وی با اشاره به سکوت رهبران برخی کشورهای منطقه، بیان داشت: برای رهبران کشورهای عربی متأسفیم، از این ها مفلوک تر پیدا نمی شود، آن ها نمی دانند صهیونیست ها منافع خود را به همه ترجیح می دهند، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند

پورمحمدی: نباید بگو مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند