مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-13پزشكي

درخواست مداخله جدی و فوری از مسئولان برای مدیریت پسماندهای عفونی غرب مازندران


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از مسئولان مداخله جدی و فوری مدیریت پسماندهای عفونی غرب استان و حذف بستر تهدید علیه سلامت عمومی را از مسئولان مازندرانی درخواست دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیمین بابایی با اشاره به موضوع دفع پسماندهای عفونی بیمارستانی در منطقه غرب مازندران، اظهار کرد: طی هفته های گذشته بخشی از سایت امحاء پسماندهای عفونی شرکت سلامت گستر تنکابن که یکی از سه شرکت دارای مجوز جهت امحاء پسماندهای عفونی در سطح استان واقع در منطقه پرده سر شهرستان تنکابن است توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شده و خسارات قابل ملاحظه ای به بار آورد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افزود: پس از چند هفته از این حادثه و به دنبال احیای مجدد سایت مذکور، تعدادی از ساکنین در منطقه با حضور در محل منتهی به سایت و بعضا با اعمال خشونت مانع انتقال پسماندهای عفونی تولیدی در منطقه به سایت مذبور شدند.

دکتر بابایی تصریح کرد: در همین خصوص فرمانداری شهرستان تنکابن جلسه ای با هدف رفع مناقشات و مشکلات حادث شده برگزار کرد و تصمیم بر این شد تا فعالیت شرکت سلامت گستر تنکابن را به حیطه شهرستان مذکور محدود نماید.

هم چنین شرکت صرفا به مدت 2 ماه پسماندهای عفونی شهرستان های عباس آباد و رامسر را جمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مداخله جدی و فوری از مسئولان برای مدیریت پسماندهای عفونی غرب مازندران

درخواست مداخله جدی و فوری از مسئولان برای مدیریت پسماندهای عفونی غرب مازندران