مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-07اجتماعي

طرح تشدید برخورد با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی در آذربایجان شرقی


رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا برابر قانون برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  فریدون قنبرزاده بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران داشت: مطابق آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون هوای پاک و برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا، پلیس راهور استان علاوه بر اعمال قانون از طریق دوربین های کنترل ترافیک و دوربین های مکانیزه ثبت تخلفات، به محض مشاهده خودروی دودزا برخورد لازم را انجام خواهد داد.

وی گفت: پلیس در مواجه حضوری با خودروهای دودزا، خودرو را متوقف و ضمن فک پلاک وسیله نقلیه، پلاک اعزام به تعمیرگاه به خودرو نصب و بعد از رفع نقص با مراجعه به پلیس راهور پلاک های خود را اخذ خواهند کرد.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد: رانندگان  برای رفاه حال خود و همشهریان به این اقدام مهم اهتمام داشته و در صورت نداشتن معاینه فنی نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار مردم و به خواسته های مردم احترام گذاشته و با خاطیان این مهم برخورد خواهد کرد امیدوارم شهروندان مطابق سال های قبل با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید برخورد با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی در آذربایجان شرقی

طرح تشدید برخورد با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی در آذربایجان شرقی