مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-02سياسي

تخریب پاتوق معتادان پرخطر در سربیشه


تخریب و پاکسازی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد مخدر سربیشه و جمع آوری معتادان متجاهر در راستای تحقق و برقراری نظم و امنیت عمومی در این شهرستان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، تخریب و پاکسازی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد مخدر سربیشه و جمع آوری معتادین متجاهر امروز در راستای تحقق و برقراری نظم و امنیت عمومی با حضور فرماندار، دادستان شهرستان، معاون سیاسی فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران این شهرستان انجام شد.

 محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه در حاشیه بازدید از پاتوق های معتادین در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تخریب و پاکسازی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر اظهارداشت: گزارشات متعدد مبنی بر نارضایتی شهروندان از معتادان متجاهر و خرده فروشان ولگرد در پاتوق های متعدد واقع در نقاط مختلف شهر سربیشه رسیده که امروز مورد رسیدگی بطور ویژه قرار گرفت.

  وی ادامه داد: منازل و ساختمان های مخروبه ای در سطح شهر به محل تجمع معتادان پرخطر درآمده و مشکلاتی مختلفی را در زمینه نظم و امنیت برای شهروندان ایجاد کرده بودند.

فرماندار سربیشه گفت: ماموران انتظامی بعد از حضور در منطقه و با همکاری شهرداری و دستور دادستان شهرستان محل تجمع و پاتوق معتادان و خرده ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب پاتوق معتادان پرخطر در سربیشه

تخریب پاتوق معتادان پرخطر در سربیشه