مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-08بين الملل

غزه را از همین حالا پیروز بدانید!


مقاومت بی نظیر غزه قهرمان، عرصه را بر نتانیاهو تنگ تر کرده، مانع رسیدن اسراییل به خواسته هایش شده و اکنون زمزمه هایی از فشار آمریکا بر نتانیاهو برای پذیرش تبادل اسرا و یا کناره گیری وی از قدرت به گوش میرسد.

- مقاومت بی نظیر غزه قهرمان، عرصه را بر نتانیاهو تنگ تر کرده، مانع رسیدن اسراییل به خواسته هایش شده و اکنون زمزمه هایی از فشار آمریکا بر نتانیاهو برای پذیرش تبادل اسرا و یا کناره گیری وی از قدرت به گوش میرسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم انصاری، در توییتی نوشت: علیرغم موشک ها و پهپادهایی که یمن بر سر اسراییل میریزد، نه تلاویو و نه واشنگتن هنوز پاسخی به این اقدام صنعا نداده اند چرا؟ برداشت استراتژیست های آمریکایی - اسراییلی این است که انصارالله به دنبال بهانه ای برای بستن باب المندب و نا امن کردن دریای سرخ است.

آنها در طول 7 سال نبرد انصارالله با ائتلاف سعودی، مردم با اراده یمن را به خوبی شناخته اند و میدانند از هیچ قدرتی واهمه ندارند.

این البته همه ماجرا نیست؛ در شرایط فعلی که دشمن به لحاظ نظامی شکست خورده و در تنگنای استراتژیک قرار دارد، به هیچ عنوان مایل به گسترش پهنه نبرد نیست.

کاخ سفید مایل به درگیر شدن کل منطقه نیست، و آنتونی بلینکن که در منطقه دوره افتاده، نمیخواهد آتش این جنگ بیش از آنچه هست گسترده شود، خصوصا اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه را از همین حالا پیروز بدانید!

غزه را از همین حالا پیروز بدانید!