مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-30سياسي

ولایتی: آمریکا مشوق و شریک اصلی جنایات صهیونیست ها در غزه است


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ قید و بندی پایبند نیست و با خوی پلید خود به هیچ کسی رحم نمی کند، فرقی نمی کند فلسطینی باشد یا هر ملیت دیگر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در همایش غزه نماد مقاومت و بیداری که روز دوشنبه 8 آبان ماه در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با همکاری مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد تاکید کرد: نبرد بی سابقه و استراتژیک گروه های مقاومت فلسطینی در سرزمین های اشغالی که در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در حال اجراست، برگ درخشان و پرافتخار دیگری بر مبارزات ملت فلسطین افزوده است.

وی افزود: از اینکه دعوت جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته اید و در همایش مهم و اضطراری غزه، نماد پیروزی و مقاومت ، شرکت فرمودید از طرف خود و مجمع جهانی بیداری اسلامی قدردانی می نمایم و امیدوارم که این نشست گامی مؤثر در جهت پیشبرد اهداف مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی و تسریع روند آزادی قدس شریف از اشغال باشد.

هم فکری و تبادل نظر میان اندیشمندان و رهبران مقاومت اسلامی رویه ارزشمندی است ولایتی ادامه داد: هم فکری و تبادل نظر میان اندیشمندان، متفکران، علما و رهبران مقاومت اسلامی رویه ارزشمندی است که برگزاری آن به ویژه در برهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: آمریکا مشوق و شریک اصلی جنایات صهیونیست ها در غزه است

ولایتی: آمریکا مشوق و شریک اصلی جنایات صهیونیست ها در غزه است