مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-06اقتصادي

اجرای بیش از 500 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاییان


سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اجرای عملیات طرح محرومیت زدایی و آب رسانی به 127 روستای این شهرستان، گفت: بیش از 500 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان رشت اجرایی شده است.

- علیرضا غیاثی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از اجرای بیش از 500 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای طرح جهاد آب رسانی اجرایی شده است.

  وی با بیان اینکه طرح آب رسانی به روستاها در گیلان در راستای بهره مندی مشترکین روستایی شهرستان رشت از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار انجام می شود، افزود: تاکنون عملیات اجرایی طرح محرومیت زدایی و آب رسانی به 127 روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 711 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 24 انجام شده است.

  سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به جزییات طرح های عمرانی در حوزه آب رسانی به روستاهای رشت، گفت: اجرای لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به طول 507.

06 کیلومتر؛ احداث 19 باب ایستگاه پمپاژ؛ حفر 6 حلقه چاه و احداث 20 باب مخزن ذخیره به حجم 9 هزار و 800 مترمکعب؛ احجام کل تعهدات این طرح در روستاهای محروم شهرستان رشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 500 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاییان

اجرای بیش از 500 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاییان