مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-29سياسي

درخواست حزب ندای ایرانیان از شورای حقوق بشر سازمان ملل


حزی ندای ایرانیان خواستار بررسی جنایات جنگی اسراییل در شورای حقوق بشر سازمان ملل و ارجاع آن به دیوان بین المللی دادگستری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه حزب ندای ایرانیان خطاب به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به شرح زیر است: به نام خداوند بخشنده مهربان؛ عالیجناب واسلاو والک، رییس محترم شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد؛ کمیسر عالی محترم، جناب ولکر تورک؛ عالیجنابان سفیران و نمایندگان دائم همه کشورهای عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد؛ بدینوسیله، حزب ندای ایرانیان، که یک حزب سیاسی جوان اصلاح طلب در جمهوری اسلامی ایران است، عمیق ترین ناامیدی ها و خشم خود را از جنایات جاری علیه مردم فلسطین به ویژه مردم غزه، ابراز می کند.

آنچه این روزها در فلسطین اشغالی شاهد آن هستیم، کودتایی است بر علیه تمامی ارزش های اخلاقی و هنجارهای حقوقی مشترکی که بشریت در طول تاریخ طولانی خود به آن دست یافته است.

هدف قرار دادن بی امان و وحشتناک یک شهر بی پناه - که در حال حاضر به مدت 16 سال، بزرگترین زندان فضای باز روی زمین است - غزه را به صحنه نقض فاحش قوانین و اصول اساسی حقوق بین الملل، به ویژه حقوق بشردوستانه بین المللی تبدیل کرده است.

اکنون 8 دهه است که یک ملت به صورت کامل تحت اشغال بی رحمانه و انقیاد غیرانسانی وحشیانه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حزب ندای ایرانیان از شورای حقوق بشر سازمان ملل

درخواست حزب ندای ایرانیان از شورای حقوق بشر سازمان ملل