مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-07اجتماعي

طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی آغاز شد


معمولاً در نیمه دوم سال، با توجه به برودت و وارونگی هوا در کلانشهرها طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی تشدید می شود و به همین علت برنامه ریزی صورت گرفت تا کنترل فنی وسایل نقلیه از امروز به صورت فوق العاده در سراسر کشور آغاز شود.

- همزمان با افزایش سطح آلودگی شهرهای کشور به خصوص پایتخت، معاون عملیات ترافیک پلیس راهور از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و دودزا و همچنین باطل شدن معاینه فنی خودروهای دارای نقص فنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از راهور، سردار محمدباقر سلیمی طی گفت و گویی درباره طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و دودزا اظهار کرد: در طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و دودزا، که از امروز در سراسر کشور آغاز شد، خودروهای بدون معاینه فنی 50 هزار تومان جریمه می شوند و پلاک خودروهای دودزا و دارای نقص فنی اخذ و پلاک تعمیری به آن ها داده خواهد شد.

وی افزود: طرح کنترل معاینه فنی خودروها به دو روش انجام می شود، روش اول با استفاده از سامانه ها و دوربین های ثبت تخلفات در شهرها و در جاده ها اجرا می شود و تمام دوربین هایی که کد ثبت تخلف دارند و به سامانه پلاک خوانی خودرو مجهز هستند در طول شبانه روز مانند یک افسر پلیس، نداشتن معاینه فنی خودرو را ثبت می کنند و روش دوم همان روش سنتی در ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی آغاز شد

طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی آغاز شد