مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-29سياسي

اجتماع مادران و کودکان ارومیه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد


اجتماع مادران و کودکان ارومیه ای در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی امروز 7 آبان ماه با همت امور بانوان استانداری آذربایجان غربی و ستاد مردمی برگزاری اجتماع در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه با هدف محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسراییل در حسینیه .

- ایسنا/آذربایجان غربی اجتماع مادران و کودکان ارومیه ای در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی امروز 7 آبان ماه با همت امور بانوان استانداری آذربایجان غربی و ستاد مردمی برگزاری اجتماع در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه با هدف محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسراییل در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام منصور امامی 7 آبان ماه در این اجتماع با بیان اینکه ما به دشمنی خود با اسراییل افتخار می کنیم و ذکر مرگ بر اسراییل عبادت است چرا که موجب خوف در جان دشمنان اسلام می شود و مرگ بر اسرائل یعنی مرگ بر کودک کشی، غارت، دزدی، حاکمیت نامشروع و .

، اظهار کرد: اسراییل از روز اول که به عنوان یک رژیم غاصب روی کار آمد روی پرچم خود نماد از نیل تا فرات را کشید تا به دنیا بگویید هفت درصدی که از سرزمین فلسطین را غصب کرده به دنبال فتح تمامی کشورهای اسلامی است و اگر امروز از فلسطین فارغ شود کشورهای اردن، سوریه و عراق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مادران و کودکان ارومیه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

اجتماع مادران و کودکان ارومیه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد