مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-26سياسي

شهرداری تعداد دوربین های پلاک خوان را افزایش دهد


دادستان همدان با بیان اینکه شهرداری نسبت به افزایش تعداد دوربین های پلاک خوان فعال تر باشد گفت: این ارگان باید نسبت به تعطیلی ضایعات فروشی ها که مجوز فعالیت ندارند اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری و مقابله با سرقت دادسرای مرکز استان، با بیان اینکه پیشگیری در هر زمینه ای مقدم است اظهار کرد: آموزش همگانی به صورت گسترده و بهره گرفتن از فضای مجازی با هدف حساس ساختن مردم به منظور استفاده از تجهیزات ضد سرقت، ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه دودی کردن شیشه تاکسی و همه وسایل حمل و نقل عمومی مطلقا ممنوع است، عنوان کرد: آموزش ها باید فراگیر و کلی باشد و به علاوه هیچ مسافری از تاکسی اگر شیشه دودی داشت و یا پلاک ماشین در جلو یا عقب خودرو نصب نبود، برای تردد حتی در سطح شهر نباید استفاده کنند.

دادستان همدان افزود: متأسفانه برخی ادارات، بانک ها و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و ضد سرقت کوتاهی دارند و درباره صنوف، اتاق اصناف مؤظف به پلمب امکانی است که از سیستم ضد سرقت استفاده نکرده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به افزایش تعداد دوربین های پلاک خوان فعال تر باشد، تأکید کرد: این ارگان مکلف است نسبت به تعطیلی ضایعات فروشی ها که مجوز فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تعداد دوربین های پلاک خوان را افزایش دهد

شهرداری تعداد دوربین های پلاک خوان را افزایش دهد