مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-25اجتماعي

گلریزان میلیونی دانش آموزان مدرسه ای در یزد برای آزادی زندانیان


دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه در یزد با برگزاری گلریزانی، مبلغ 25 میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا کردند.

- ایسنا/یزد دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه در یزد با برگزاری گلریزانی، مبلغ 25 میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا کردند.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در این آیین گفت: یکی از مهمترین دستاوردهایی که کمک به زندانیان جرائم غیرعمد به همراه دارد کاهش آسیب های اجتماعی است و این نکته یکی از اساسی ترین چشم اندازهای ستاد مردمی دیه است که نیازمند تبلیغات فراوان و فرهنگ سازی است.

وی با بیان این که برای دستیابی به این مهم می باید فرهنگ سازی را از مدارس آغاز کنیم تا در تمام سطوح جامعه شاهد تاثیر آن باشیم، گفت: شاید بسیاری از مردم فکر کنند که با اهدای مبالغ خُرد نمی توان یک زندانی را آزاد کرد اما با همین کمک های خرد مردم، در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 93 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

حسن عبداللهیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم که با حضور کادر اجرایی و آموزشی و نیز دانش آموزان این دبیرستان دخترانه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از این کار خیر و خوش سلیقگی مدرسه به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزان میلیونی دانش آموزان مدرسه ای در یزد برای آزادی زندانیان

گلریزان میلیونی دانش آموزان مدرسه ای در یزد برای آزادی زندانیان