مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-28سياسي

30 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ابوذر استان یزد


مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت تغییر زمان برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد استانی تا 30 آذرماه تعیین شده است.

- ایسنا/یزد مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت تغییر زمان برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد استانی تا 30 آذرماه تعیین شده است.

سرهنگ علی محمد پارساییان با اشاره به اهمیت برگزاری سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد، اظهار کرد: شعار سال ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، از جمله محورهای این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر یزد است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بسیج و حوزه اقدام ، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، مکتب شهید سلیمانی ، امید و نشاط آفرینی ، از دیگر محورهای ملی این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر دانست و افزود: خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی- اسلامی نیز باید به عنوان محور مد نظر قرار گرفته شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد، آب ، فرزندآوری و جمعیت را محورهای استانی این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد دانست و گفت: آثار در نظر گرفته شده باید در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ابوذر استان یزد

30 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ابوذر استان یزد