مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-15اجتماعي

کتاب بخوان رزمنده


در جریان هشت سال دفاع مقدس،بیشتر نوجوانان و جوانانی که به صورت داوطلب به جبهه اعزام می شدند؛ از قشر دانش آموز و دانشجویانی بودند که حضور در جبهه مانع از دوری از تحصیل علم و دانش نزد آن ها نشده بود و در کوله پشتی خود کتاب های درسی و غیردرسی خود را حمل می .

- در جریان هشت سال دفاع مقدس،بیشتر نوجوانان و جوانانی که به صورت داوطلب به جبهه اعزام می شدند؛ از قشر دانش آموز و دانشجویانی بودند که حضور در جبهه مانع از دوری از تحصیل علم و دانش نزد آن ها نشده بود و در کوله پشتی خود کتاب های درسی و غیردرسی خود را حمل می کردند تا در مواقع فراغ از عملیات به رسالت دینی خود در تحصیل علم و دانش بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از معیارها و مؤلفه های بررسی و سنجش میزان پیشرفت و تکامل فکری، فرهنگی و اجتماعی هرکشوری، مقدار و میزان علاقه و اقبال مردم آن مملکت به مقوله کتاب و کتاب خوانی است.

در آموزه های دینی اسلام سفارشات فراوانی نسبت به بحث کتاب خوانی شده است.

امام علی (ع) که پیامبر مکرم اسلام از او به درب شهر علم یاد می کنند؛ به عنوان پیشوای نخستین مسلمین جهان، تأکیدات فراوانی در این زمینه دارند که ازجمله آن ها عبارتند از: - برتو باد از کتاب ها، فراگرفتن آنچه در آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بخوان رزمنده

کتاب بخوان رزمنده