مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-12فرهنگي

ضرورت تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه ای سالم در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه ای سالم در استان تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه ای سالم در استان تاکید کرد.

اعظم روانشاد امروز 21 آبان ماه در آیین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات استان که در محل سالن شهیدآوینی اداره کل ارشاد لرستان برگزار شد، با اشاره به حضور اصحاب رسانه و مسئولان و دست اندرکاران این حوزه اظهار کرد: خبرنگاران، سربازان عرصه جنگ نرم هستند و نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در این حوزه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه در دو حوزه داخلی و جبهه جنگ نرم نیاز به بیان مطالبی است، خاطرنشان کرد: نخست اینکه نقش رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی، بر کسی پوشیده نیست و دوم در حوزه جنگ نرم است که دشمنان تا دندان مسلح با ابرغول های رسانه ای خود به ویرانی فرهنگ ایرانی اسلامی آمده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با عنایت به اینکه حوزه فعالیت غالب رسانه های حاضر در جلسه، لرستان و زاگرس میانی ست، بایسته است که بگویم ما مردمان لرستان پیش از آنکه اهالی فرهنگ و مدیران دولتی باشیم، مردم لرستان دردمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه ای سالم در لرستان

ضرورت تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه ای سالم در لرستان