مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-12اقتصادي

تسهیل در دسترسی و ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی لاسجرد


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه از پایان عملیات ایجاد و اصلاح معابر دسترسی به کاروانسرای لاسجرد خبر داد.

- حسن عربی 21 آبان ماه 1402 از تسهیل در دسترسی و ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی لاسجرد خبر داد و اظهار کرد: با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری در روستای لاسجرد شهرستان سرخه، عملیات خاک ریزی، زیرسازی، آجرفرش و بندکشی معابر کاروانسرای صفوی لاسجرد انجام شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه افزود: این عملیات بااعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل زیرساخت گردشگری به منظور تقویت زیرساخت گردشگری در شهرستان سرخه انجام شد.

عربی گفت: گردشگری یکی از پویاترین بخش های اقتصادی جهان به شمار می آید و توسعه زیرساخت در توسعه گردشگری پایدار نقش اساسی دارد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه با اشاره به موقعیت این کاروانسرای شاه عباسی تصریح کرد: قرارگرفتن این کاروانسرا در مسیر پرتردد مشهد-سمنان و تهران ظرفیت خوبی برای این بنای ارزشمند تاریخی است.

وی یادآوری کرد: کاروانسرای صفوی لاسجرد در فاصله 13 کیلومتری غرب سرخه، در مسیر مشهد به تهران واقع شده است و به شماره 1995 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در دسترسی و ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی لاسجرد

تسهیل در دسترسی و ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی لاسجرد