مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-01حوادث

سارق دوچرخه های فردوس به دام افتاد


در بسته امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین امدادرسانی پلیس راه زیرکوه به راننده گرفتار در جاده، دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در سربیشه و سارق دوچرخه های فردوس به دام افتاد قرار می گیریم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین امدادرسانی پلیس راه زیرکوه به راننده گرفتار در جاده، دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در سربیشه و سارق دوچرخه های فردوس به دام افتاد قرار می گیریم.

امدادرسانی پلیس راه زیرکوه  به راننده گرفتار در جاده سرهنگ علیرضا رضایی، رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهارداشت: مأموران پلیس راه زیرکوه هنگام گشت زنی و کنترل محور آهنگران یک دستگاه وانت پیکان که دچار نقص فنی شده بود را مشاهده کردند و بلافاصله با ایمن سازی محل و جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه خودرو را به حاشیه جاده منتقل کردند.

  وی با بیان این که مأموران پلیس دلسوز با توجه به سرگردانی راننده و خانواده اش که غیر بومی نیز بودند طی هماهنگی های انجام شده و تماس با تعمیرکار مربوط و همچنین با وسایل در اختیار اقدام به تعمیر خودرو کردند.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: این اقدام خداپسندانه پلیس باعث شد تا راننده و خانواده اش احساس آرامش کرده و با تمام وجود از خادمان نظم و امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق دوچرخه های فردوس به دام افتاد

سارق دوچرخه های فردوس به دام افتاد