مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-16حوادث

2 کشته در تصادف اتوبوس و بنز در دامغان


در این تصادف که بین اتوبوس اسکانیا که از مبداء مشهد به مقصد اصفهان در حال حرکت بود و کامیون بنز که حامل بار چوب بود دو نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

- به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، رییس پلیس راه استان سمنان از جان باختن دو نفر در سانحه جاده ای یک اتوبوس با یک خوردوی بنز خبر داد.

 سرهنگ موسی بزرگی 25 آبان ماه در جمع خبرنگاران خستگی و خواب آلودگی را عامل بروز این سانحه برشمرد و اظهار کرد: بامداد امروز در کیلومتر 70محور دامغان به سمنان سانحه تصادف دو خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون بنز حامل بار چوب موجب فوت دو تن از هموطنان و جراحت تعدادی دیگر از مسافرین شد.

  وی ادامه داد: در این حادثه که بامداد امروز رخ داد راننده اتوبوس به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مقصر شناخته شد.

   رییس پلیس راه استان تصریح کرد: بامداد امروز و پس از اعلام خبر از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خادمین مردم در مجموعه پلیس راه استان سمنان با حضور به موقع در صحنه نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگان و انجام فعالیت های فنی و تخصصی در راستای ایمن سازی صحنه تصادف به منظور جلوگیری از حوادث بعدی ناشی از آن اقدام کردند.

 وی افزود: متاسفانه در این حادثه که بین اتوبوس اسکانیا که از مبداء مشهد به مقصد اصفهان در حال حرکت بود و کامیون بنز که حامل بار چوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته در تصادف اتوبوس و بنز در دامغان

2 کشته در تصادف اتوبوس و بنز در دامغان