مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:112023-11-04اجتماعي

سیلاب غرب مازندران/از طغیان رودخانه تا آب گرفتگی منازل


قرعه بارش سیل آسای باران به نام غرب استان افتاد و شهرستان های چالوس، نوشهر، کلارآباد و عباس آباد درگیر باران و سیلاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قرعه بارش سیل آسای باران به نام غرب استان افتاد و شهرستان های چالوس، نوشهر، کلارآباد و عباس آباد درگیر باران و سیلاب شدند.

هواشناسی مازندران از دو روز قبل در زمینه بارش های سنگین و سیل آسا هشدار داده بود و دستگاه های امدادی و خدماتی درحالت آماده باش قرار گرفتند.

هرچند طبیعت به این بارش های پاییزی نیاز دارد اما فراهم نبودن زیرساخت ها موجب اتفاقاتی از این دست می شود که شب تلخ و سردی را برای مردم غرب استان رقم می زند.

براساس گزارش های مردمی بارش موجب آب گرفتگی شدید چالوس، سیلاب در مرکز شهر کلارآباد و طغیان رودخانه، سقوط تیر برق کنار پل در مرکز شهر شد که این اتفاق خود باعث ترافیک کیلومتری در شهر شد.

باران و سیلاب باعث تخریب و آسیب به پل پرچور بخش مرکزی عباس آباد، کراتکوتی و جیسای شهرستان عباس آباد شده که فردی هم آسیب دیده به بیمارستان منتقل شده و مردم ساکن روستاهای جیسا از بخش کلار عباس آباد و کراتکوتی منطقه شهری سلمان شهر عباس آباد توسط امدادگران تخلیه شدند.

همچنین سرشاخه گیر بالای روستای هردابرود (پارک خورماچال ) هم بخش مرکزی شهر عباس آباد ترک  گرفته و احتمال تخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب غرب مازندران/از طغیان رودخانه تا آب گرفتگی منازل

سیلاب غرب مازندران/از طغیان رودخانه تا آب گرفتگی منازل