مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-30فرهنگي

اصرار عجیب خانه سینما در حمایت از بی قانونی


بعد از اعلام خبری مبنی بر ممنوع الکاری بازیگران زن کشف حجاب کرده و گمان زنی رسانه ها در خصوص اسامی این بازیگران، دو صنف تاثیرگذارسینمایی با صدور اعلامیه ای به حمایت از مواضع اخیر انتقادی رییس هیات مدیره خانه سینما علیه مدیران وزارت ارشاد پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، چندی پیش خبر ممنوع الکاری تعدادی از بازیگران زنی که اقدام به فعالیت غیرقانونی زده و کشف حجاب کرده بودند در فضای سینما پیچید، این موضوع که البته غیرقابل پیش بینی هم نبود، هفته گذشته بعد از گمانه زنی های متفاوت توسط مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

بعد از اعلام این موضوع تعداد زیادی از مخاطبان و البته رسانه ها نسبت به این خبر واکنش نشان داده و این مسئله را اتفاقی مهم برای جلوگیری از بی قانونی دانستند، چراکه قطعا عواقب داشتن فعالیت مخالف قانون از تکرار آن جلوگیری می کند؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش رییس هیات مدیره خانه سینما مواجه شد و در گفت وگویی به انتقاد شدید از مسئولان سینمایی و فرهنگی کشور پرداخت.

تلاش مدیرعامل خانه هنرمندان برای خارج کردن توپ از زمین بازیگران محمدمهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما که همزمان عهده دار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران است، در مصاحبه ای با حمایت از بازیگران کشف حجاب کرده گفت: اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار عجیب خانه سینما در حمایت از بی قانونی

اصرار عجیب خانه سینما در حمایت از بی قانونی