مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-12سياسي

همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به همت خیران احداث شد


همراه سرای بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه به همت خیران سلامت و با کمک 50 میلیارد ریالی خانواده مرحوم حاج «حسن پروان» به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حسین ابراهیمی پور در آیین بهره برداری از پروژه خیرساز همراه سرای حضرت زهرا(س) بیمارستان امام حسین(ع) اظهار کرد: این بنا به مساحت 380 متر مربع شامل 2 سالن اسکان خواهران و برادران، در مجموع به ظرفیت 80 نفر احداث شده است.

وی افزود: تاسیسات به کارگیری شده در ساخت این همراه سرا شامل به روزترین سیستم گرمایش و سرمایش با قابلیت موتورخانه مستقل و بر اساس مقررات ملی ساختمان با عایق صوتی و حرارتی و مجهز به سیستم اطفای حریق است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه مرحله نخست همراه سرای مزبور در کمتر از یک سال و همزمان با سومین سالگرد آسمانی شدن مرحوم پروان به بهره برداری رسید، گفت: فاز دوم نیز شامل 6 باب سراچه (سوییت) با متراژ 40 و 50 متر برای اسکان خانوادگی همراهان بیماران از راههای دور کشور احداث خواهد شد.

ابراهیمی پور اظهار کرد: بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه که اکنون یک میلیون نفر جمعیت را در جنوب خراسان رضوی و استان خراسان جنوبی زیر پوشش دارد؛ اکنون به قطب گردشگری سلامت جنوب خراسان رضوی و استانهای همجوار تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به همت خیران احداث شد

همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به همت خیران احداث شد